| کد مطلب: ۱۱۱۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

راه اندازی تجهیز Cell Switch کارگاه احیاء

برای اولین بار در تاریخ شرکت آلومینیوم ایران، دیگ شماره ۱۲۸ با عمر بالا از مدار تولید خارج و دیگ شماره ۳۲۳ در مدار تولید قرار گرفت. این تجهیزات سل سوییچ سهولت در انجام فرآیند تولید، افزایش راندمان تولید، کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه و در نتیجه کاهش هزینه تولید منجر شده است.

راه اندازی تجهیز Cell Switch کارگاه احیاء

آرمان ملی آنلاین - برای اولین بار در تاریخ شرکت آلومینیوم ایران در کارگاه احیاء ۲۰۰ کیلو آمپر بدون قطع جریان برق، دیگ شماره ۱۲۸ با عمر بالا از مدار تولید خارج  و دیگ شماره ۳۲۳ در مدار تولید قرار گرفت .

طی ۱۷ سال گذشته در کارگاه احیاء ۲ برای ورود و خروج دیگ ها از مدار تولید، می بایست قطع و وصل جریان برق به صورت کلی انجام گیرد و این کار علاوه بر بروز ریسک برای خط تولید و رکتیفایر، احتمال بروز مشکل در قطعات الکترونیکی و تجهیزات دیگ ها نیز وجود داشته است.

مزایای راه اندازی تجهیز سل سوییچ (Cell Switch) در کارگاه احیاء شامل :

سهولت در انجام فرآیند تولید، افزایش راندمان تولید، کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه و در نتیجه کاهش هزینه تولید

بازدید مدیرعامل از پروژه مولد تولید برق اضطراری

دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره ایرالکو درحاشیه افتتاح تجهیز سل سوییچ

(Cell Switch) کارگاه احیاء، از ۲ دستگاه مولد تولید برق اضطراری (Frame 5  ) نیز بازدید به عمل آوردند.

ایشان اظهار داشتند: ضرورت لاینینگ دیگ های خطوط قدیم و جدید کارگاه احیاء یکی از برنامه های جدی در سال جاری است که امیدواریم با هدف گذاری میانگین عمر دیگ ها به ۱۵۰۰ روز، کیفیت فرآیند ذوب را بهبود بخشیده و از کاهش راندمان آمپری و همچنین کاهش آفگرید ( Offgrade )و مصرف انرژی بیشتر جلوگیری نماییم. لذا با همکاری هیات مدیره محترم خرید ۱۷۰۰۰ قطعه کاتد و ساید وال  و همچنین ۶ دستگاه شاول کرین های کارگاه احیاء۲ در فاز اول در دستور کار قرار دارد تا ان شا الله در بازه زمانی ۲ ساله این مهم به طور کامل تحقق یابد و به عبارتی طی برنامه ۲ ساله در حدود ۴۰ درصد دیگ ها اورهال (Overhaul  ) شوند.

دکتر فروزانمهر در ادامه به ضرورت رعایت نکات ایمنی در مسیر فرآیند تولید تاکید داشتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار