| کد مطلب: ۴۸۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور اعضا هیات شرکت فولاد اکسین خوزستان و اعضا هیات مدیره، مدیر عامل و جمعی از سهامداران تعاونی مصرف کارکنان در تالار اجتماعات شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - در ابتدای جلسه مجمع افشین محمدی رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان به ایراد سخن پرداخت و گفت: خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی کارکنان و سهامداران تعاونی مصرف هستم، انشالله با تمهیداتی که اعضا هیات مدیره تعاونی مصرف دارند و با مشارکت حداکثری کارکنان شرکت در عضویت، تعاونی مصرف به رشد خوبی خواهد رسید.

رییس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود، از اعضا هیات مدیره تعاونی کمال تشکر را دارم، چرا که آمارها نشان می دهند در سال ۱۴۰۰ افزایش بسیار خوبی در سودهی شرکت تعاونی رقم خورد و به همین جهت چشم انداز خوبی را برای تعاونی مصرف کارکنان این شرکت متصور هستیم.

وی بیان کرد، تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین می بایست در کنار کارهای جاری خود، انجام کارهای عام المنفع و کمک های مومنانه را در دستور کار خود قرار دهد، تا از درآمد حاصله به سایرین هم کمک شود.

وی در پایان بیان کرد، توصیه می کنم تیم مدیریتی تعاونی مصرف کارکنان بمنظور شفاف سازی در گردش مالی و پاسخگویی سریع، با استفاده از سیستم های نوین مالی، نسبت به راه اندازی سیستمی جهت گردش مالی خود اقدام نماید.

ناطقی مدیرعامل تعاونی مصرف ضمن عرض خیر مقدم خدمت هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین و سهامداران عزیز بیان داشت: سال گذشته اعلام کردیم که خوشحال می‌شویم گزارش پایان کار امسال مسرت بخش باشد، لذا خداوند را شاکر هستیم که با همت و همکاری اعضای هییت مدیره تعاونی این امر محقق گردید.

وی گفت ، رشد ۲ برابری اعضای تعاونی، رشد ۴۶برابری سرمایه تعاونی، رشد ۳۷ برابری سهام هر فرد، اخذ گزارش مقبول و دست یابی به سود مستقل از اکسین صنعت یاران جنوب، بالغ بر یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان بخش دیگر گزارش ناطقی می باشد.

در ادامه پرویزیان عضو هیات مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، به قرائت دستور جلسه پرداخت و با اشاره به سود خالص سیزده میلیارد و پانصد میلیون ریالی تعاونی در سال ۱۴۰۰ گفت، به هر عضو سهامدار مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان سود تقسیم خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار