| کد مطلب: ۴۷۵۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

غرفه شهرداری منطقه یک در نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری شهرداری تهران شروع به کار کرد

غرفه نمایشگاه شهرداری منطقه یک با هدف نمایش گذاشتن پروژه های شاخص شهری این منطقه در نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری شهرداری تهران شروع به کار کرد.

غرفه شهرداری منطقه یک در نخستین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری شهرداری تهران شروع به کار کرد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، در این غرفه به ارائه ماکت هایی از پروژه احداث خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری و تقاطع غیر همسطح آن با بزرگراه امام علی(ع) که یکی از پروژه های مهم ترافیکی منطقه یک است، دستگاه چیپر جهت تبدیل سر شاخه ها چیپس چوب و دیگر تجهیزات شهری پرداخته است.

این گزارش می افزاید در این غرفه همچنین پروژه های شاخص منطقه، جاذبه های گردشگری، تاریخی، اقدامات و عملکرد معاونت ها توسط تلویزیون نصب شده به نمایش گذاشته می شود و مراجعین و بازدید کنندگان در خصوص اقداماتی که در منطقه درحال انجام است راهنمایی کامل می شوند.

بر اساس همین گزارش یکی از اقداماتی که در این نمایشگاه عرضه می شود،معرفی پروژه های مشارکتی منطقه است، که بازدید کنندگان داخلی و خارجی علاقمند به مشارکت در خصوص این پروژه ها می توانند با حضور در غرفه در جریان پروژه‌های قبلی اجرا شده و امکانات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جدید مشارکتی منطقه یک اطلاعات لازم را کسب کنند.

گفتنی است در این غرفه علاوه بر کتابچه دوزبانه شمیران نگین تهران که به جاذبه های گردشگری منطقه یک اشاره کرده است، دفترچه عملکردی منطقه یک نیز در خصوص اهم اقدامات منطقه، پروژه های شاخص، رویکردها،چشم اندازها، یادداشت های شهردار، معاونین و پروژه های مشارکتی به نمایش گذاشته شده است.

همچنین بنرهای اطلاع رسانی پروژه قدمگاه امامزاده صالح(ع) و خیابان شهید افتخاری، استند اهم اقدامات شهرداری منطقه یک و... نیز برای اطلاعات بیشتر مراجعین ارایه شده است.

لازم به ذکر است غرفه شهرداری منطقه یک اولین غرفه ورودی در طبقه دوم قرار دارد که در دومین روز از افتتاح مورد توجه مدیران شهری شهرداری تهران قرار گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار