| کد مطلب: ۴۷۵۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، خبر داد.

برگزاری همایش ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در منطقه آزاد اروند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی با اشاره به اینکه این همایش با همت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، روابط عمومی شبکه بهداشت خرمشهر و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم و پزشکی آبادان برگزار شده است؛ اظهار داشت: تلاش شد در این رویداد مهم گروه هدف اصلی جامعه فرهنگیان، پرسنل شبکه بهداشت و عموم خانواده های اروند نشین باشند.

فریحی خاطرنشان کرد: عمده هدف از برگزاری این همایش، افزایش آگاهی بخشی در راستای تحکیم ارزش های بنیان خانواده و جلوگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی ناشی از آن است که با حضور کارشناس امور خانواده حجت الاسلام شریفی نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه اهواز انجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص دیگر برنامه های جانبی این رویداد، اذعان داشت: تلاش شد تا در این کارگاه آموزشی یک روزه علاوه بر آموزش های گروهی، با بهره گیری از کارشناسان و روانشناسان معتبر؛ میزهای مشاوره رایگان نیز برای شرکت کنندگان برگزار شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار