| کد مطلب: ۴۶۴۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی تخصصی انجام شد

امضا تفاهم نامه همكاری بین مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز اروندان

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب یک تفاهم نامه همکاری ۲ ساله در بخش های فنی، عملیاتی و تخصصی را با شرکت نفت و گاز اروندان در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

امضا تفاهم نامه همكاری بین مناطق نفت خیز جنوب و نفت و گاز اروندان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، خدمات فنی سرچاهی و درون چاهی، خدمات حفاری و بهره جویی از دکل های تعمیراتی، خدمات آزمایشگاهی، مطالعات زمین شناسی و مخزنی، خدمات بازرسی فنی و حفاظت از خوردگی فلزات، مطالعات مهندسی و طراحی تاسیسات، خدمات آموزشی و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و همکاری های تحقیقاتی، خدمات رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی از اهم موضوع های این تفاهم نامه به شمار می آیند.

شایان ذکر است دو شرکت به توافق رسیدند که مبلغ خدمات انجام شده بر اساس نرخ های مصوب هیات مدیره دو شرکت محاسبه و توسط دریافت کننده خدمات پرداخت شود.

آئین امضاء این موافقت نامه با حضور مدیران عامل دو شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نفت و گاز اروندان، شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار