| کد مطلب: ۱۱۱۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

گردش در ساحل مدیترانه

می‌خواهیم امروز گردشگری متفاوتی را به سواحل مدیترانه‌ای با شما تجربه کنید. همه شما به‌خوبی با وصف حال این مکان‌های گردشگری بکر آشنایی لازم رادارید و ما به جهت یک یادآوری مختصر می‌خواهیم شمارا مهمان سواحل زیبای مدیترانه برای یک گردشگری رؤیایی کنیم.

گردش در ساحل مدیترانه

در سؤال مدیترانه تا چشم کار می‌کند آب‌های لاجوردی و تپه‌های صخره‌ای است که هیچ‌وقت چنین چشم‌اندازی را در هیچ جای دنیا مشاهده نخواهید کرد. حتی شده است اگر تا همیشه قید مسافرت رفتن را بزنید و پول خود را برای گردشگری در سواحل مدیترانه پس‌انداز کنید این کار ارزش دارد. البته که به لطف تورهای گردشگری این روزها سفر به سرتاسر دنیا مخصوصاً سواحل مدیترانه به حداقل قیمت و بهترین امکانات برای شما در نظر گرفته‌شده است. برای تهیه بلیط هواپیما استانبول به تهران به وب‌سایت علی بابا بروید و برای گردش در ساحل مدیترانه همراه ما باشید.

به سواحل گردشگری مدیترانه خوش‌آمدید

برای کسانی که می‌خواهند از دست شلوغی‌های شهر ترکیه به دور باشند بهترین گزینه انتخاب ساحلی آرام و امن از دریای مدیترانه در ترکیه است. البته آن دسته از افرادی که به دنبال زیباترین سواحل برای یک گردشگری هیجان‌انگیز هستند هم انتخاب‌های بی‌شماری را این دریای زیبا برایشان مهیا کرده است. کافی است بلیط هواپیما استانبول به تهران را به‌صورت رفت‌وبرگشت تهیه کنید و شاهد این زیبایی غیرقابل وصف باشید.

ساحل خانوادگی لارا

ساحل خانوادگی لارا

برای کسانی که می‌خواهند همراه با خانواده به ترکیه به گشت‌وگذار بپردازند و قرار است حسابی خوش بگذرانند. در این ساحل همه نوع خدمات تفریحی و رفاهی برای توریست‌ها و گردشگران در نظر گرفته‌شده است. رستوران‌ها، کافه‌ها و ورزش‌های آبی در کنار بستری امن و آرام برای بچه‌های خردسال از مزیت‌های بارز حضور شما در این ساحل محسوب می‌شود. کافی است با خرید بلیط استانبول تهران در این سواحل تماشایی بکر منحصربه‌فردترین‌ها را برای خود به تصویر بکشید. شما در این ساحل خانوادگی به‌راحتی با امنیت بسیار بالا می‌توانید ساعت‌ها به خوش‌گذرانی بپردازید. شنا کردن در آب‌های لاجوردی تجربه بسیار متفاوتی برای شما خواهد بود.

بهشتی غیرقابل وصف در ساحل اولودنیز

در این ساحل تا چشم کار می‌کند زیبایی در تابش نور پنهان‌شده است. ساحل اولودنیز از سمت گردشگران و محلی‌ها به‌عنوان زیباترین ساحل در کشور ترکیه شناخته‌شده است. به این خاطر که آب‌ها در این ساحل رنگ فیروزه ه ای بسیار شفافی دارد و تلاقی آن با آسمان جلوه گری خاصی را پدید می‌آورد. به همین خاطر حتی به این ساحل لقب تالاب آبی را هم نیز داده‌اند. ساحل اولودنیز که در نزدیکی شهر فتحیه قرار دارد و این شهر هم خود زیبایی‌های ویژه‌ای را برای تماشای شما فراهم کرده است. با خرید بلیط هواپیما استانبول به تهران می‌توانید شانس این سفر رؤیایی را از آن خود کنید. بدون شک زیبایی این مکان به دلیل نظافت مضاعف آن تماشای تر هم شده است.

ساحل کلئوپاترا آرام‌تر از آرام

برای کسانی که به دنبال سوژه‌های بکر برای عکاسی کردن هستند و یا اینکه می‌خواهند خاص و بکر سفر خود را رؤیایی کنند بدون تردید این ساحل بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود. ساحل کلئوپاترا که در شهر آلانیا واقع‌شده است که خود این شهر هم حرف‌های بسیاری را برای شما در دل دارد. اگر بخواهیم از شهرت افسانه‌ای این ساحل با شما بگویم همین بس که بدانید ماسه‌های ساحل توسط مارک آنتونی به‌عنوان هدیه برای کلئوپاترا از مصر آورده شده است. می‌توانید در کنار ساحل به ریلکس کردن بپردازید و از سمت دیگر یک شنای دل‌چسب را در آب‌وهوای مدیترانه‌ای این ساحل تجربه کنید.

ساحل کاپوتاش مرواریدی در صف

ساحل کاپوتاش مرواریدی در صف

شاید گردشگران خیلی به این ساحل تاکنون اهمیت نداده باشند اما اگر از چشم‌نواز بودن آن برای شما بگویم قطعاً شما برای تجربه اول راهی این سفر رؤیایی می‌شوید. آب‌های فیروزه‌ای خیره‌کننده و صخره‌های ناهمواری که در این ساحل به چشم می‌خورد نه‌تنها برای عکاسی کردن ایده مناسبی است که در تمام طول روز شمارا برای کشف موقعیت‌های مکانی منحصربه‌فرد سرگرم می‌کند. شاید این ساحل نسبت به سایر سواحل ساکت‌تر و کوچک‌تر باشد، اما شما هیچ‌وقت تجربه حضور در آن را از یاد نخواهید برد.

ساحل چیرالی شگفت‌انگیزترین ساحل ترکیه

هیچ‌وقت نمی‌توانیم خنکای این ساحل را به رخ بکشیم و با شما از نسیمی که صورتتان را نوازش می‌کند بگویم. یا اینکه از حس و حالی که با دراز کشیدن روی شن‌های ماسه‌ای نرم این ساحل برایتان فراهم می‌شود حرف بزنیم. همین‌قدر کافی است که بگویم با حضورتان در این ساحل حسابی شگفت‌زده خواهید شد چراکه زیستگاهی جالب برای لاک‌پشت‌ها محسوب می‌شود و حسابی شما از این امر در قدم اول بهت‌زده خواهید شد. مخصوصاً اگر در ماه‌های می تا آگوست به این شن‌ها ساحلی که محلی برای تخم‌ریزی لاک‌پشت‌هاست بروید هیچ‌گاه از تماشای آن‌ها سیر نخواهید شد.

کلام آخر در مورد گردشگری در سواحل مدیترانه

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید گردشگری در سواحل مدیترانه‌ای از هر سو جذابیت‌های به خصوصی را برای شما به همراه دارد. ازیک‌طرف می‌توانید به گشت‌وگذار در ساحل بپردازید و با خانواده حسابی در کافه‌های که برای گردشگران مهیا شده است خود را سرگرم کنید. از سمت دیگر می‌توانید برای تجربه یک اقامت رؤیایی خود را به ساحل‌های خلوت برسانید و حسابی ریلکس کنید. البته در این میان باید به ساحل‌های هنری هم گوشه چشمی انداخت چراکه هیچ‌وقت سوژه‌ای مناسب‌تر از آن ها را برای عکاسی کردن پیدا نخواهید کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار