| کد مطلب: ۱۱۰۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

یک کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل تخصصی چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر شما یک کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل باید چه ویژگی‌های مثبتی داشته باشد؟ بدون شک اگر پاسخ سؤال عنوان شده را بدانید با آگاهی کامل می‌توانید برای ثبت نام در دوره جامع تعمیرات موبایل ثبت نام کنید. ما در این مطلب برای شما عزیزان کلیۀ ویژگی‌های یک دوره آموزشی باکیفیت و درجه یک را شرح داده و به معرفی یکی از برترین دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل می‌پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

یک کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل تخصصی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بررسی 7 ویژگی برترین کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل

چنانچه قصد ثبت نام در کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل را دارید، بهتر است که دربارۀ دوره آموزشی و ویژگی‌های آن به اندازه کافی تحقیق کرده و بهترین دوره را انتخاب کنید. مواردی که برایتان شرح می‌دهیم از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل ایده‌آل محسوب می‌شوند:

- شناخته شده بودن کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل

در وهله اول باید بگوییم که مهم‌ترین ویژگی کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل شناخته شده و معتبر بودن دوره است. مجتمع آموزشی پل گیلان با بیشتر از 22 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تعمیرات موبایل و سایر لوازم الکترونیکی یکی از برترین برگزار کنندگان دوره‌های آموزشی تعمیر موبایل است. شما عزیزان می‌توانید با آسودگی خاطر برای ثبت نام در این دوره اقدام کنید.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

- جامع و کامل بودن دوره تخصصی تعمیرات موبایل و گوشی‌های هوشمند

از دیگر ویژگی‌های این دوره می‌توان به کاربردی بودن آن برای افراد با سطح مهارت و توانایی‌های مختلف اشاره کرد. برای مثال چندان اهمیتی ندارد که چند سال در زمینه تعمیرات موبایل سابقه دارید یا اطلاعات شما در زمینه سخت افزار و نرم افزار موبایل محدود است. در هر صورت با شرکت در کلاس‌های کارگاه آموزش تعمیر موبایل مهارت‌های عملی و تئوری خود را تقویت می‌کنید.

c61b6672-febf-40dc-9b65-6fd8256c0851

- تدریس دروس تعمیر موبایل توسط اساتید مجرب و برتر

کلیۀ دروسی که در کلاس‌های تعمیر موبایل می‌آموزید، توسط برترین اساتید کشوری تدریس می‌شوند. بدون شک تمامی علاقه‌مندان به دنیای تعمیرات موبایل و تکنولوژی اساتید مجتمع آموزشی پل گیلان را می‌شناسند و تمایل به کسب تجربه در حضور این بزرگواران را دارند.

- مجهز بودن کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل به ابزارآلات لازم

برای یادگیری مهارت‌های فنی تعمیرات موبایل دسترسی به ابزارآلات و تجهیزات ضرورت دارد. ازآنجایی‌که کلاس‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل مجتمع پل گیلان در کارگاه‌هایی مجهز برگزار می‌شود، نگرانی از بابت تجهیزات نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کارآموزان نیازمند تهیه ابزارآلات و تجهیزات در مرحله آموزش و یادگیری نبوده و از این بابت نیز شانس شرکت در دوره و کارگاه آموزش تعمیر موبایل مقرون‌به‌صرفه را دارند.

- ارائه سرفصل‌های دوره تعمیرات موبایل به کارآموزان

برای اکثر کارآموزان دوره تعمیرات موبایل حائز اهمیت است که قبل از ثبت نام در کلاس‌ها دربارۀ جزئیات دروسی که در آموزشگاه مدنظرشان تدریس می‌شود، اطلاعات جامعی به دست آورند. خوشبختانه شما عزیزان می‌توانید قبل از ثبت نام از جزئیات سرفصل‌های دوره و کارگاه آموزش تعمیر موبایل اطلاعات دقیقی به دست آورید. این دوره شامل مباحث شناخت سخت افزار و نرم افزار موبایل، عیب یابی گوشی‌های هوشمند، تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار انواع گوشی آیفون، اندروید و انواع آی‌پد می‌شود.

- بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره و معرفی به بازار کار

اکثر کارآموزانی که تمایل به شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل دارند، به دنبال کارگاه آموزشی هستند که خدمات پشتیبانی برای ارائه داشته باشد. دربارۀ این دوره آموزشی باید بگوییم که کارآموزان به مدت یک سال بعد از پایان دوره می‌توانند از خدمات پشتیبانی دوره بهره‌مند شوند. از طرفی کارآموزان برتر این دوره برای اشتغال به بازار کار نیز معرفی می‌شوند. در نتیجه اگر سابقه کار و رزومه مثبتی ندارید، از بابت یافت شغل مناسب نگرانی نخواهید داشت.

- امکان ارائه مدارک معتبر تعمیر موبایل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کارگاه آموزشی تعمیر موبایل در مجتمع آموزشی پل ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای، مدرک دانشگاهی و بین المللی است. بعد از اتمام کلاس‌های دوره کارآموزان می‌توانند برای شرکت در آزمون تئوری تعمیر موبایل شرکت کنند. کسانی که در این دوره نمره 50 را به دست می‌آورند، آماده شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای هستند.

چنانچه شخصی در این آزمون حداقل نمره 70 را کسب کند، قادر به دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل خواهد بود. سپس می‌تواند برای دریافت سایر مدارک معتبر نیز اقدام کند. دقت داشته باشید که مدرک فنی و حرفه ای علاوه بر ایران در سایر کشورهایی که عضو سازمان جهانی کار هستند، دارای اعتبار بوده و برای مهاجرت کاری گزینه مناسب و کاربردی است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان 7 مورد از مهم‌ترین ویژگی کارگاه آموزشی تعمیرات موبایل را شرح دادیم. حال دید مثبت و کلی نسبت به بهترین دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل دارید و می‌توانید بهترین دوره جامع و کاربردی را انتخاب کنید. در پایان نیز تأکید می‌کنیم اگر در کارگاه‌های آموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل ثبت نام کنید، نگرانی از بابت هزینه دوره نداشته و با پرداخت هزینه پیش ثبت نام قادر به شرکت در دوره بوده و باقی‌مانده هزینه کلاس‌ها را نیز می‌توانید به‌صورت قسطی طی برگزاری دوره بپردازید. با شرکت در این دوره تخصصی صفر تا صد تعمیرات موبایل از شرکت در هر دوره دیگری بی‌نیاز خواهید شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار